Justina lomailee 3.8. -19.8. välisen ajan!

Tee lupaus..

..joka pitää

 

Toiminnallista treeniä Jokipuistossa 29.5. - 31.7. Tiistaisin 10 kertaa klo 17.30 - 18.30! Sopii kaikille, aktiivisesti liikkuville sekä aloittelijoille. 10 kerran kortti 70e (sis alv.10%). Mahdollisuus myös osallistua kertamaksulla, 10e / kerta.

Ilmoittaudu 14.5. mennessä, tarvitaan vähintään 10 reipasta korttilaista jotta treenit toteutuvat. Toivomme kaunista kesää, mutta treenaamme säävarauksetta aina ulkona.

Lisää infoa ilmoittautumispäivän jälkeen! Jos sinulla on kysyttävää, laita minulle sähköpostia!

Kevät tekee tuloaan!

Se on merkki meille lähestyvästä kesästä, VALOSTA!

Tuntuuko sinusta siltä, että kuluttavan syksyn jälkeen olisi tarpeen ravistaa talviturkki pois ja ottaa askel kohti energisempää kevättä?

Kevät ja kesä ovat loistavia aikoja valmennuksille.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Lepäätkö riittävästi?

"vakaa maa tarkoittaa sellaista arjen KESTÄVÄÄ tilaa , jolta ponnistaa maailman seikkailuihin, jolla elää unelman arkea. Vakaa maa on PERUSTA, joka ei näivetä ja KULUTA, vaan antaa VOIMIA, jaksamista, onnea ja HYVINVOINTIA"  -  (hidastaelamaa.fi)

Voitko sinä hyvin?  Liikunta, ravinto ja lepo -näissä asioissa voin auttaa sinua energisempään arkeen.

C-vitamiini

C -vitamiini eli askorbiinihappo. Mitä tehtäviä sillä on liikkujan kannalta elimistössä?

  • se osallistuu luustossa, rustossa, jänteissä, kalvoissa ja ihossa kollageenin eli sidosproteiinin muodostamiseen
  • rasva-aineenvaihdunnassa toimivan sterssihormonin muodostamiseen tarvitaan c vitamiinia
  • sillä on immuunivastetta säätelevä vaikutus elimistössä

Mistä sitä saa?

Ainoastaan kasvikunnasta. Hedelmistä kuten sitrushedelmät ja kiivi ovat hyviä lähteitä. Omena ja banaani sen sijaan selvästi huonompia. Marjoista kaikkein c -vitamiinipitoisin on mustaherukka. Vihanneksista kaali ja paprika sisältävät runsaasti c -vitamiinia.

Sydänmerkki

Tämä on sydänmerkki, joka kertoo sinulle tuotteen olevan omassa tuoteryhmässään rasvan määrän ja laadun sekä suolan määrän kannalta parempi vaihtoehto.

Hierontaa

Tiesitkö että sinussa on yli 200 luuta joita liikuttaa ja tukee yli 600 lihasta? varmasti tiesitkin mutta tiesitkö sinä, mikä tuon mahdollisen lihassäryn, voimattomuuden, päänsäryn, jäykkyyden, jomotuksen, kivun aiheuttaa? Tervetuloa hoitooni, jossa pyrin näkemään kipusi ja jumisi kokonaisvaltaisesti, myös liikkeen ja liikunnan kautta.

Tutustu hierontahinnastoon Hieronta -sivun kautta.

Endorfiini

Pitkä syksy ja pimeä kausi edessä - miten selviämme siitä hymy huulilla?

"ENDORFIINIHUMALA"- termi kehitettiin 1970 -luvulla kun havaittiin, että LIIKUNTA lisää veren sekä aivojen endorfiinitasoja. Endorfiinit ovat keskushermossa esiintyviä hormoneja, elimistön ITSE tuottamia välittäjäaineita, jotka sitoutuessaan saavat aikaan HYVÄNOLONTUNNETTA  että lievittävät KIPUA.

JOTEN, jos oikein potuttaa, ärsyttää, väsyttää, kiristää mieltä:

  1. Nuku hyvin (älä aliarvioi levon tärkeyttä vaan kunnioita sitä)
  2. Lähde lenkille, jumppaan, uimaan, liikkumaan.
  3. Mene hierontaan/akupunktioon
  4. Mene saunaan/avantoon
  5. SYÖ hyvin
  6. Nauti lasi punaviiniä ja muutama pala tummaa suklaata

Yksikin näistä saa sinut voimaan paremmin!

Ravinto

Tutustu Ravintovalmennuksiin Palvelut -sivulla!

Vesiliikunta

Haluatko oppia uimaan tai parantaa uintitekniikkaasi? Ota rohkeasti yhteyttä!

Jokipuistotreenit kesällä

Toiminnallista treeniä Jokipuistossa 29.5. - 31.7. Tiistaisin 10 kertaa klo 17.30 - 18.30! Sopii kaikille, aktiivisesti liikkuville sekä aloittelijoille. 10 kerran kortti 70e (sis alv.10%). Mahdollisuus myös osallistua kertamaksulla, 10e / kerta.

Ilmoittaudu 14.5. mennessä, tarvitaan vähintään 10 reipasta korttilaista jotta treenit toteutuvat. Toivomme kaunista kesää, mutta treenaamme säävarauksetta aina ulkona.

Lisää infoa ilmoittautumispäivän jälkeen! Jos sinulla on kysyttävää, laita minulle sähköpostia!

Sikaleiri

03.08.2018 17:00

SIKALEIRI 3.8. perjantaina klo. 17-20 Jokipuistossa (Paimiossa) - treenaamme toiminnallista treeniä, mikä sopii kaikille innokkaille liikkujille ja ikiliikkujille!

Hinta 25 e / osallistuja ( sis.alv10%) Ilmoittautumiset 30.7 mennessä osoitteeseen: treenataan@luukku.com (10 osallistujaa tarvitaan jotta treeni toteutuu)

Tervetuloa! -Justina